A tartalomkerék gyakorlatát az Ellenőrzés szakaszában érdemes bevezetni. Vedd elő félévkor, év elején vagy végén és ellenőrizd, hogy a tartalmaid a megfelelő tartalompilléreken áll-e.

TÖLTSD LE INNEN A TARTALOMKERÉK PDF-et

Így töltsd ki:

  1. Nézd meg az elmúlt időszak (1-3 vagy 6 hónap) tartalmaid az adott felületen (Pl.: Instagram)
  2. Azonosítd be, hogy melyik típusú posztból mennyi volt, milyen minőségű és helyezd el az adott téma nyilán egy pontban. Képzeld el, hogy a csillag közepe a 0. – ha nem volt például Inspiráló posztod, akkor az Inspirációra mutató nyíl alá tegyél egy pontot. Ha úgy érzed egy 1-10-es skálán 50%-os az Inspiráló posztok mennyisége, minősége ahhoz képest, amit szeretnél a profilodon látni, akkor a nyíl közepére helyezd a pontot.
  3. Végezd el az összes típussal ezt a művelet, majd kösd össze a pontokat. Egy amorf formát kapsz majd. Az alakzat különböző formái más-mást jeleznek neked. Ha a felső része az alakzatodnak nagyobb: erősebb az emocionális, vizualitásra ható posztod. Ha az első rész hangsúlyosabb, kiterjedtebb akkor racinálisabb tartalmakkal működik az profilod. Nincs jó vagy rossz ábra, az értékelést a saját céljaid mentén értelmezd.

 

Itt videóban mesélem el:

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Slow Social by Gina (@slow_social_hu) által megosztott bejegyzés

Ha egyedül nem boldogulsz, személyes konzultáció keretein belül átbeszéljük és közösen értékeljük a közösségi média jelenléted. Jelentkezz itt:





    Példa tartalomtíposokra:

    Játékos, kreatív

    Inspiráló, motiváló

    Szórakoztató, vicces

    Érték-alapú

    Bizalomépítés, kapcsolódás

    Promóciós

    Oktató, gyakorlati

    Interakcióra épülő

     

    Ha egyedül nem boldogulsz, személyes konzultáció keretein belül átbeszéljük és közösen értékeljük a közösségi média jelenléted.





       

      Megosztom: