Kreatív Napló – az első hónap

Az Instagram egyik alapköve, hogy naplóként használjuk.
Olyan képeket rögzítünk, amik emlékeztetnek majd arra, milyen volt az idei év tavasza…. 🌷🌷🌷 ✨A közösségi média egyik előnye, hogy azonnal hírt tudunk adni magunkról. A jóról, a rosszról, a kihívásról és a megoldásról!✨ Egy különleges ön,- és másokat felfedező kreatív, alkotó 90 napos kalandra hívlak!

3 hónapig rögzítsd minden napod egy képen, egy poszton és használd az #KreatívNapló hashtag-et, hogy megtaláljuk egymást! ✨ Támogassuk ezeket a posztokat, kedveléssel és kommenttel!
✨ Tartsunk össze, javítsunk a tartalomgyártási módszereinken és alakítsunk ki egy új szokást miközben aktív cselekvéssel tanulunk! #learningbydoing

Minden nap bedobok a Facebook csoportba majd egy aznapi témát és ötletet, amit egyszerűen végrehajtva teljesítheted a napi kihívást! ✨ A posztokat oszd meg Instagramon és Facebook-on is!
✨ Hívd meg az ismerős vállalkozó barátaid, ügyfeleid is!

Ha nem tudsz minden nap posztolni se ostorozd magad. Az alkotás és az értékteremtés, nem a céltalan posztolgatás a végcél. Csatlakozz amikor jólesik!

1- Írd le, tájékoztasd az ügyfeleid arról, mi a helyzet veled ebben az időszakban? Mióta kezdtél átállni az online, otthoni üzemmódra? Mi várható nálatok? Mi az, ami változatlan és mi az, amit nem lehet már megtenni? ✍✍✍ UI.: Használd a #KreatívNapló hashtaget és megosztom a bejegyzésed Instagramon és Facebook-on is!

2 – Posztolj egy pozitív gondolatot, ami erőt ad nem csak neked, de a munkatársaidnak és az ügyfeleidnek is! 🤩🤩🤩 UI.: Használd a #KreatívNapló hashtaget és megosztom a bejegyzésed Instagramon és Facebook-on is!

3 -Melyik az a szolgáltatásod, amit továbbra is tudsz online folytatni? Oszd meg a közösségeddel! 💻 UI.: Használd a #KreatívNapló hashtaget és megosztom a bejegyzésed Instagramon és Facebook-on is!

4 – Jöhet a fotó arról, hol és hogyan dolgozol! 📸

5 – Készítsd egy rövid videót a telefonoddal, a szolgáltatásod vagy terméked használatáról! 🎬

6 – Nevezd meg, emeld ki és köszönd meg a közösséged legaktívabb, legsikeresebb, legrégebbi, leg……. tagját!

7 – Írj le részletesen egy problémát amire a terméked és a szolgáltatásod megoldást nyújt. Ne felejtsd ki a jelzőket a szövegből vagy videóból! 😎

8 – ❌Mi az, az eredmény amit te, a vállalkozásod vagy valamelyik ügyfeleddel közösen elértetek? Oszd meg a közösségeddel!❌

9 – Mi az első lépés, amit egy leendő ügyfelednek meg kell tennie. 💁🏼 Hívd fel a figyelmét arra egy linkkel, hogy hol teheti ezt meg!

10 – Április 1. a humor ünnepe. Mesélj el egy vicces történetet, ami veled történt. 😆😆😆 Jöhet a kommentbe a link a posztról!

11 – 🤟 Posztolj egy aktuális képet magadról és ossz meg valamilyen személyes információt! (10 lájk)

12 – Meséld el az első ügyfeled/munkád történetet!💪😎 #posztötletek nem csak a karantén idejére! #MutiMitposztolsz
Tartalomgyártáshoz ötletek minden napra!

13 – Linkeld be milyen könyvet olvasol most és miért ajánlod a közösséged figyelmébe? 📖📙📒📕📔📓 #posztötletek nem csak a karantén idejére!  (első komment @itzen: Garda József: Kint voltam a Donnál – miért, mert segít újraértékelni stresszes helyzeteket. Mellesleg egy olyan történelmi eseménybe mutat betekintést ami nem igazán kapott figyelmet. Szóval egy kicsit szemléletformáló hatása is van.)

14 – Posztolj egy képet, amin a márka szineid szerepelnek! Segítséget nyújthat a Pinterest és ha van időd meséld el, hogy miért ez lett a márkaszíned! 🧡💛💚💙💜🖤❤

15 – 😎 Van olyan, aki örömmel ajánlanál a közösségednek?
😎Akinek a munkássága téged is inspirál?
😎Ajánlj egy szolgáltatás, terméket ami nem a sajátod a közösségi média felületeidet!

16 – ☎Nevezhetnénk mini pod-castnek is. ☎Küldj egy 60 mp-es hangüzenet a közösséged tagjainak!

17 – A verseny lehet tét nélküli, vagy felajánlhatsz valami apró, de hasznos és kedves gesztust! 🎲 Ne feledkezz meg a szabályokról és a határidőkről. A verseny legyen játékos! 🎲🎲🎲

18 – Melyik oldalakon vagy fent és publikálsz hasznos, izgalmas vagy értékes tartalmat? 🖱🖱🖱 Mutasd meg egy ábrán ezen felületek logóját és linkeld be az elérhetőségeket! 🖱

19 – Ha léteznek testvérvárosok, miért ne létezhetnének testvérmárkák? 👯♀ 💭 Ki lenne a Te testvérmárkád?
💭Jelöld meg ők egy poszt alatt vagy készíts külön posztot! (második komment @traineralexaa)

20 – 🕵♀Gyakran ismételt kérdések megválaszolása az egyik leghatékonyabb és legegyszerűbb dolog. Miért ne tennéd meg egy posztban? Vagy egy poszt sorozatban?

21 – 🎞Előfordult már veled, hogy miközben néztél egy filmet eszedbe jutott, hogy na ezt pont olyan, mint_____. Melyik film jellemzi a te szolgáltatásod vagy a márkád? Mutasd be egy posztban miért!

22 – 🐰Ne feledkezz, meg hogy mind emberek vagyunk és fontosak számunkra a hagyományaink! Emlékezz meg a legfontosabb ünnepekről!🐰

23 – 💁🏼Holnap lesz a mikronönkéntesség napja! Tedd közzé, hogy mi az az ici-pici szívesség, amit meg fogsz önként tenni másokért? A mikronönkéntesség legjobb célpontjai azok, akik közel állnak hozzánk. Családtagok, barátok.

24 – 🌵Ha termékeid vannak akkor ez egy könnyű kihívás lesz… ha szolgáltatás, akkor már lehet nagyobb fokú kreativitásra lesz szükség! Lássuk azokat a flatlay fotókat!

25 – 💤Ma van a nemzetközi Menj munkába pizsamába! nap. Nos, ez a #homeoffice fénykorában nagyon egyszerű! Jöhet a kép? 😴

26 – 😎 Aki már bizonyított a szakmában annak érdemes idézni a szavait. Ha olyan bölcsességet osztasz meg, ami neked is segített, akkor egyben közelebb is kerül hozzád az olvasód.

27 – 🔑 Philip Kotler 5M modelljének az első M-je is lehetne, de most nem reklámra gondolok. Fogalmazd meg a mi az, amit szeretnél elérni a szolgáltatásoddal, termékeddel? Mit várnak el tőle a felhasználók?🦸♀

28 – 🧲 Ha feltehetnél egy kérdés az ügyfeleidnek és egy cseppet sem félnél attól, mit gondolnak rólad, melyik kérdést tennéd fel? Tedd meg!🧲

29 – Van egy program, termék vagy márka amivel nagyon meg vagy elégedve vagy épp egy hasznos dolgot tudsz vele megvalósítani? Oszd meg a közösségeddel örülni fognak, ha betekintést nyerhetnek abba, hogyan készíted a tartalmad. 👑

30 – 👩🎨 A tegnap már előkészítette ezt az ötletet! Mutasd meg mi történik a színfalak mögött? Hogyan zajlik egy edzés előkészítése? Hogyan készül el a terméked? Hol írod a szuper cikkeidet és miért ott?

Scroll to Top