Az Instagram egyik alapköve, hogy naplóként használjuk.
Olyan képeket rögzítünk, amik emlékeztetnek majd arra, milyen volt az idei év tavasza…. A közösségi média egyik előnye, hogy azonnal hírt tudunk adni magunkról. A jóról, a rosszról, a kihívásról és a megoldásról! Egy különleges ön,- és másokat felfedező kreatív, alkotó 90 napos kalandra hívlak!
3 hónapig rögzítsd minden napod egy képen, egy poszton és használd az #KreatívNapló hashtag-et, hogy megtaláljuk egymást! Támogassuk ezeket a posztokat, kedveléssel és kommenttel!
Tartsunk össze, javítsunk a tartalomgyártási módszereinken és alakítsunk ki egy új szokást miközben aktív cselekvéssel tanulunk! #learningbydoing
Minden nap bedobok a Facebook csoportba majd egy aznapi témát és ötletet, amit egyszerűen végrehajtva teljesítheted a napi kihívást! A posztokat oszd meg Instagramon és Facebook-on is!
Hívd meg az ismerős vállalkozó barátaid, ügyfeleid is!
Ha nem tudsz minden nap posztolni se ostorozd magad. Az alkotás és az értékteremtés, nem a céltalan posztolgatás a végcél. Csatlakozz amikor jólesik!
1- Írd le, tájékoztasd az ügyfeleid arról, mi a helyzet veled ebben az időszakban? Mióta kezdtél átállni az online, otthoni üzemmódra? Mi várható nálatok? Mi az, ami változatlan és mi az, amit nem lehet már megtenni? UI.: Használd a #KreatívNapló hashtaget és megosztom a bejegyzésed Instagramon és Facebook-on is!
2 – Posztolj egy pozitív gondolatot, ami erőt ad nem csak neked, de a munkatársaidnak és az ügyfeleidnek is! UI.: Használd a #KreatívNapló hashtaget és megosztom a bejegyzésed Instagramon és Facebook-on is!
3 -Melyik az a szolgáltatásod, amit továbbra is tudsz online folytatni? Oszd meg a közösségeddel! UI.: Használd a #KreatívNapló hashtaget és megosztom a bejegyzésed Instagramon és Facebook-on is!
4 – Jöhet a fotó arról, hol és hogyan dolgozol!
5 – Készítsd egy rövid videót a telefonoddal, a szolgáltatásod vagy terméked használatáról!
6 – Nevezd meg, emeld ki és köszönd meg a közösséged legaktívabb, legsikeresebb, legrégebbi, leg……. tagját!
7 – Írj le részletesen egy problémát amire a terméked és a szolgáltatásod megoldást nyújt. Ne felejtsd ki a jelzőket a szövegből vagy videóból!
8 – Mi az, az eredmény amit te, a vállalkozásod vagy valamelyik ügyfeleddel közösen elértetek? Oszd meg a közösségeddel!
9 – Mi az első lépés, amit egy leendő ügyfelednek meg kell tennie. Hívd fel a figyelmét arra egy linkkel, hogy hol teheti ezt meg!
10 – Április 1. a humor ünnepe. Mesélj el egy vicces történetet, ami veled történt. Jöhet a kommentbe a link a posztról!
11 – Posztolj egy aktuális képet magadról és ossz meg valamilyen személyes információt! (10 lájk)
12 – Meséld el az első ügyfeled/munkád történetet! #posztötletek nem csak a karantén idejére! #MutiMitposztolsz
Tartalomgyártáshoz ötletek minden napra!
13 – Linkeld be milyen könyvet olvasol most és miért ajánlod a közösséged figyelmébe? #posztötletek nem csak a karantén idejére! (első komment @itzen: Garda József: Kint voltam a Donnál – miért, mert segít újraértékelni stresszes helyzeteket. Mellesleg egy olyan történelmi eseménybe mutat betekintést ami nem igazán kapott figyelmet. Szóval egy kicsit szemléletformáló hatása is van.)
14 – Posztolj egy képet, amin a márka szineid szerepelnek! Segítséget nyújthat a Pinterest és ha van időd meséld el, hogy miért ez lett a márkaszíned!
15 – Van olyan, aki örömmel ajánlanál a közösségednek?
Akinek a munkássága téged is inspirál?
Ajánlj egy szolgáltatás, terméket ami nem a sajátod a közösségi média felületeidet!
16 – Nevezhetnénk mini pod-castnek is. Küldj egy 60 mp-es hangüzenet a közösséged tagjainak!
17 – A verseny lehet tét nélküli, vagy felajánlhatsz valami apró, de hasznos és kedves gesztust! Ne feledkezz meg a szabályokról és a határidőkről. A verseny legyen játékos!
18 – Melyik oldalakon vagy fent és publikálsz hasznos, izgalmas vagy értékes tartalmat? Mutasd meg egy ábrán ezen felületek logóját és linkeld be az elérhetőségeket!
19 – Ha léteznek testvérvárosok, miért ne létezhetnének testvérmárkák? Ki lenne a Te testvérmárkád?
Jelöld meg ők egy poszt alatt vagy készíts külön posztot! (második komment @traineralexaa)
20 – Gyakran ismételt kérdések megválaszolása az egyik leghatékonyabb és legegyszerűbb dolog. Miért ne tennéd meg egy posztban? Vagy egy poszt sorozatban?
21 – Előfordult már veled, hogy miközben néztél egy filmet eszedbe jutott, hogy na ezt pont olyan, mint_____. Melyik film jellemzi a te szolgáltatásod vagy a márkád? Mutasd be egy posztban miért!
22 – Ne feledkezz, meg hogy mind emberek vagyunk és fontosak számunkra a hagyományaink! Emlékezz meg a legfontosabb ünnepekről!
23 – Holnap lesz a mikronönkéntesség napja! Tedd közzé, hogy mi az az ici-pici szívesség, amit meg fogsz önként tenni másokért? A mikronönkéntesség legjobb célpontjai azok, akik közel állnak hozzánk. Családtagok, barátok.
24 – Ha termékeid vannak akkor ez egy könnyű kihívás lesz… ha szolgáltatás, akkor már lehet nagyobb fokú kreativitásra lesz szükség! Lássuk azokat a flatlay fotókat!
25 – Ma van a nemzetközi Menj munkába pizsamába! nap. Nos, ez a #homeoffice fénykorában nagyon egyszerű! Jöhet a kép?
26 – Aki már bizonyított a szakmában annak érdemes idézni a szavait. Ha olyan bölcsességet osztasz meg, ami neked is segített, akkor egyben közelebb is kerül hozzád az olvasód.
27 – Philip Kotler 5M modelljének az első M-je is lehetne, de most nem reklámra gondolok. Fogalmazd meg a mi az, amit szeretnél elérni a szolgáltatásoddal, termékeddel? Mit várnak el tőle a felhasználók?
28 – Ha feltehetnél egy kérdés az ügyfeleidnek és egy cseppet sem félnél attól, mit gondolnak rólad, melyik kérdést tennéd fel? Tedd meg!
29 – Van egy program, termék vagy márka amivel nagyon meg vagy elégedve vagy épp egy hasznos dolgot tudsz vele megvalósítani? Oszd meg a közösségeddel örülni fognak, ha betekintést nyerhetnek abba, hogyan készíted a tartalmad.
30 – A tegnap már előkészítette ezt az ötletet! Mutasd meg mi történik a színfalak mögött? Hogyan zajlik egy edzés előkészítése? Hogyan készül el a terméked? Hol írod a szuper cikkeidet és miért ott?