Miért használod a közösségi médiát?
👉 Kikapcsolódás
👉 Kapcsolódás régi és új emberekkel
👉 Hatékonyságom növelése = vállalkozás & énmárka építés,
👉 Lehetőségek felfedezése
👉Tudásszerzés, ami nyugalommal tölt el vagy segít a vállalkozásomba
❌ a közösségi média napi több mint 2 órás használata 70%-kal növeli a stressz szintet.
❌A felhasználók 60%-a érzi úgy, hogy a közösségi média használata kimeríti.
❌ a közösségi média használata 40%-kal rontja a koncentrációképességet.
❌ A felhasználók 50%-a számolt be az „lemaradástól való félelem” (FOMO) érzéséről.
❌ Egy felmérés szerint a közösségi média munkaidő alatti használata 35%-kal csökkenti a produktivitást.
❌ A közösségi média használók 50%-a számolt be kevesebb személyes interakcióról, mivel a szociális szükségleteit megéli online.
😳 A legtöbb érvet amivel védjük a közösségi médiát, megcáfolják a kutatások.
😳 A gyakori célok, felhasználási módon amire a közösségi médiát használjuk rövidtávú vagy semmilyen eredményt nem hoznak önmagukban, ha az élettel való elégedettséget, boldogságot vagy sikert nézzük.
Érdemes végig gondolni mekkora jelentőséget tulajdonítunk neki és milyen hatóereje van valójában a saját életünkre.
Oszd meg sztoriban a kedvenc gondolatod és küldd annak, akinek szerinted szüksége van most erre az emlékeztetőre. 🙏