Válasszuk ketté „kiként” használjuk a közösségi médiát? Magánember és tudást nyújtó szolgáltatóként (vállalkozó).
Vállalkozóként, a célod az, hogy
👉 látható legyél (reach)
👉 az aki lát, kedveljen annyira, hogy hosszú távon elköteleződjön melletted (követés)
👉 pénzzé tedd az időt, energiát amit a felületen töltesz (konverzió, értékesítés)
Miért találkozom akkor
👻 elhagyatott profilokkal?
👻 szó nélkül eltűnő értékes tartalmakkal?
📉👻 A „posting & ghosting” nem csak a személyes kapcsolataidra, de a vállalkozásodra is káros hatással lehet. Nem arról van szó, hogy ne lehetne elmenni nyaralni, vagy összedől a világ, ha júliusban 2-szer, augusztusban 7-szer, szeptemberben 4-szer posztolsz. Bár gondold végig, benned ez milyen érzést vált ki?
💡 A követő, olyan ember, aki szereti, igényli a tartalmaid. Olyan személyiséggel rendelkezik, aki tudatosan fogyaszt tartalmat, és bár tud várni – igényli a #TÖRŐDÉST és ez az, amit a ghostinggal, avagy elhanyagolással, eltűnéssel éreztetsz vele. Akár szándékos, akár nem.
🔍 Miért hajlamos valaki a ghostingra?
✅ Szorongás: Az állandó nyomás és elvárások miatt könnyen szorongóvá válhatunk, ami visszavonuláshoz vezet.
✅ Perfekcionizmus, megfelelési kényszer: Ha nem érezzük tökéletesnek a tartalmainkat, inkább nem posztolunk, hogy elkerüljük a kritikát.
✅ Kiégés/#infobezitás =információ és inger,- túltöltöttség: A túlzott tartalomgyártás gyorsan kimeríthet, ami után szükségét érezzük a pihenésnek, akár hosszabb időre is.
✅ Ötlettelenség/önbizalomhiány: ha nem jön az ötlet és beragadunk a „Miről posztoljak” kérdéskörbe.
✅ Kontroll, akaraterő, énerő hiánya: a rendszeresség ellensége, hogy kitartsunk akkor is, amikor nehéz, nincs kedvünk.
💡 Szeretnél stabilabb, hatékonyabb és kevésbé stresszes közösségi média jelenlétet? Próbáld ki a Slow Social módszertant! Heti 4 órában rendszerezheted a tartalomgyártást, így elkerülheted a kiégést és fenntarthatod a követőid érdeklődését.
Jelentkezz 8 alkalmas coachingra és 2 hónapon keresztül sajátíthatod el módszertant élőben, miközben jobban megismerheted saját magad is.