Támogatás

Square

Karácsonyi posztnak szántam, de szigorítások miatt aktuálisabb most. Hála az égnek sokféle feldolgozásban, szinte az összes közösségi média oldalon találkozom egyedi, különleges emlékeztetőkkel és ötletekkel, amik azzal foglalkoznak: hogyan támogasd a vállalkozókat, vállalkozásokat. Összeszedtem a magam 5 módját amivel igyekszem támogatni a vállalkozó barátaim és aminek magam is mindig örülök. ✨ Ha van olyan ötleted, amivel lehet még segíteni, támogatni kérlek oszd meg velem kommentben! ✨⁣

Ui.: A vásárlás témaköre: amennyiben a saját kereteidbe belefér egy gyakori tanács és valóban életmentő lehet. Ehhez azonban fontos hozzátennem, hogy akkor tudsz másoknak segíteni, ha magadra is fordítasz, figyelmet, időt, pénzt. Tudatosan kell keresnünk és megtalálnunk az egyensúlyt az adakozás és a takarékoskodás között. 🙏⁣


🔵 Slow Social jegyzet : Amikor érdemes “gyorsan” reagálni. 🔵 A trendeknél legyen szó design, téma vagy interkació jellegű trendről, mindig nagy kísértés egy tartalomgyártó életében. Egyrészt tudjuk, hogy mivel mindenki ezzel foglalkozik ezért a témára van igény, mivel egy design-t sokat látnak az ismerősség elve alapján több embernél nyomódik be a pavlovi lájk reflex. A probléma egyébként pont azzal van, ha csak ez mozgat. Semmilyen téma, design nem ér annyit, hogy a saját és a márkád értékeit feláldozd értük, akár 10-20 lájkért. Ha látsz egy trendet -legyen téma vagy design – ami tetszik, várj egy hetet vagy kettőt. Ha igazán fontos a téma, hatékony a design, akkor nem tűnik el két hét alatt. Meglátod másik “felülnek-e a vonatra” és szeretnél-e, valóban kapcsolódni tudsz-e ahhoz az üzenethez, tartalomhoz amit a trend képvisel. Mindig hagyj időt magadnak a döntésre! Kivétel ez alól az olyan kritikus eset, ahol a JELENlét, a felszólalás, a segítségnyújtás nem várhat.